All for Joomla All for Webmasters

Nejde mi internet, asi to bude kvůli nezaplacené faktuře. Co mám dělat?
Že vám byl skutečně omezen přístup k internetu z důvodu neuhrazeného vyúčtování, poznáte podle stránky „Neuhrazené závazky“, která se vám automaticky zobrazí v internetovém prohlížeči. Je třeba, abyste dlužnou částku uhradili. Po jejím připsání na náš účet a po restartování modemu budete moci opět začít využívat internet. Přehled svých neuhrazených vyúčtování najdete v internetovém portálu http://portal.fastdsl.cz nebo nás můžete kontaktovat na lince 222 261 000. Připravte si číslo přípojky a své referenční číslo, obojí najdete na vyúčtování. Poplatek za znovuzapojení všech služeb na vaší přípojce ve výši 335,17 Kč najdete ve svém příštím vyúčtování.

Jak probíhá technické šetření?
Technické šetření ověřuje, jestli parametry linky odpovídají nárokům na požadovanou službu. Zkoumá se hlavně vzdálenost od ústředny a kvalita přípojného vedení. Technické šetření probíhá často na dálku, případně ho provádí technik v terénu, nikdy ale přímo u vás doma. Technické šetření tedy nevyžaduje žádnou vaši součinnost a nic vás nestojí. Jen se vám ozveme s jeho výsledkem.

Jak dlouho trvá zřízení internetu?
Proces zřízení (od objednání po aktivaci) obvykle trvá 10 dní. Tato doba není garantována a závisí na aktuálním počtu objednávek. Podmínkou je, aby technické šetření prokázalo, že objednanou službu lze z technického hlediska realizovat. O stavu realizace objednávky vás budeme sami aktivně informovat.

Kde si můžu internet objednat?
Internet Fast DSL si můžete objednat velmi snadno na www.fastdsl.cz, na lince 222 261 000 nebo kdekoliv na kontaktních místech.

Na instalaci internetu si netroufám. Může mi ho instalovat někdo z Fast Communication?
Samozřejmě, na výběr máte ze základní a rozšířené instalace. Základní instalace modemu naším technikem zahrnuje zapojení modemu a odzkoušení na technikově počítači. V rámci rozšířené instalace vám technik navíc zprovozní internet přímo na vašem počítači. Veškeré ceny naleznete v našem aktuálním ceníku.

Můžu u Fast Communication požádat o instalaci modemu, který jsem koupil/a jinde?
To bohužel není možné. Naše techniky školíme na instalace modemů v naší nabídce.

Kdy se mi internet začne účtovat?
Internet vám začneme účtovat do 5 dní od aktivace. V případě, že jste si zvolili samoinstalační balíček, se aktivace provádí na dálku, bez zásahu servisního technika, nesouvisí ani s okamžikem zakoupení nebo doručení samoinstalačního balíčku. O aktivaci vám dáme vědět e-mailem nebo SMS. Pokud jste si zvolili instalaci technikem, bude služba aktivní ještě v den instalace.

Zvládnu instalaci internetu sám?
Většina našich zákazníků si internet instaluje sama s využitím tzv. samoinstalačního balíčku. Ten obsahuje modem, všechny potřebné instrukce a kontakt na specialisty technické podpory, kteří jsou připraveni vám se zapojením modemu kdykoli pomoci. Můžete ale také zvolit placenou instalaci naším technikem.

Do jaké vzdálenosti od ústředny je internet dostupný?
Internet na doma je dostupný do vzdálenosti 4,2 km od ústředny (tzv. DSLAM). Dostupnost se ale liší pro jednotlivé rychlosti.

K čemu je dobrý WiFi modem?
WiFi modem kombinuje výhody pevného a bezdrátového připojení. Internet je do vašeho domu nebo bytu přiveden prostřednictvím kabelu, čímž se zvyšuje stabilita připojení a snižuje riziko výpadků. WiFi modem pak po celé domácnosti šíří internet bezdrátově, takže se nemusíte obávat žádných nepříjemností se stavebními úpravami. Připojeno může být i několik počítačů zároveň. Signál WiFi modemu má dosah zhruba 25 metrů, ovlivňuje ho typ zástavby i hustota jiných WiFi sítí. WiFi signál běžně projde jednou zdí.

Co mám dělat v případě technických potíží?
Ověřte základní předpoklady pro fungování služby: Podívejte se, jestli jsou správně zapojené kabely do modemu i počítače, modem je zapnutý a počítač správně funguje. Návody a postupy naleznete na stránkách Fast DSL nebo vám rádi pomůžeme na lince technické podpory 222 261 000.

Internet mi jde pomalu, nedosahuje rychlosti, kterou jsem si objednal. V čem je problém?
Rychlost, kterou uvádíme pro jednotlivé tarify Fast DSL, je maximální dosažitelnou rychlostí, nikoli garantovanou rychlostí pro každého zákazníka. Nicméně ani rychlost, kterou jste naměřili, nemusí odpovídat realitě. Výsledky některých veřejně přístupných serverů pro měření rychlosti připojení jsou nepřesné. Podívejte se, jak správně měřit rychlost internetu, a co dělat, když vám jde internet pomalu. http://speedtest.fastdsl.cz

Jak rychle jste schopni vyřešit poruchu?
Poruchy obvykle odstraňujeme do 48 hodin. Déle můžou trvat opravy přerušeného nebo odcizeného kabelového vedení, dobu opravy také mohou prodloužit zhoršené klimatické podmínky. Nárok na reklamaci vyúčtované platby za službu vzniká v souladu s obchodními podmínkami.

Chci reklamovat modem koupený u Fast Communication, ale nemám vyplněný záruční list. Co mám dělat?
Reklamaci můžete uplatnit i na základě dodacího listu nebo na základě faktury, kde je modem vyúčtován spolu s poskytovanou službou. Více o reklamacích koncových zařízení v reklamačním řádu.

Můžu k internetu na doma použít svůj vlastní modem, který jsem nekoupil u vás?
Ano, nicméně modemy v naší nabídce testujeme a optimalizujeme pro provoz v síti Fast DSL. Nemůžeme vám proto zaručit, že váš modem bude s naší sítí plně kompatibilní. Také možnosti technické podpory jsou z naší strany omezené. U nové technologie VDSL použití vlastního modemu nedoporučujeme.

Jakou mám IP adresu?
Svou IP adresu můžete sami snadno zjistit na některém z veřejně dostupných serverů. Zadejte do internetového vyhledávače například výraz „moje IP adresa“ a klikněte na některý z odkazů.

Je k internetu k dispozici pevná IP adresa?
Ano, k našim službám Fast DSL dáváme zdarma jednu pevnou IP adresu zdarma. V případě potřeby více IP adres je služba zpoplatněna jednorázovým poplatkem dle ceníku.

Nemůžu odesílat e-maily, myslím, že moje IP adresa je blokovaná. Co s tím?
Vaše IP adresa se zřejmě dostala na black-list. Pokuste se zjistit na veřejně dostupných serverech, na jakých black-listech se vaše IP adresa nachází. Zároveň je potřeba zkopírovat všechny informace z hlavičky e-mailu a poté zavolat na linku technické podpory 222 261 000. Operátor ověří důvod blokace vaší IP adresy a pomůže vám situaci vyřešit.

generic cialis online canada – viagra generic – generic cialis – canadianpharmacy4bestnorx – http://viagrabestonlinestore.com
buy viagra without prescription viagra coupon code http://cialisotcfastship.com/ cialis daily http://rxpharmacycareplus.com/

http://cialiscanafarma.com/ – canada pharmacy – cialis from canada – sildenafil citrate generic – canadian pharmacy

http://canadianviagrapharmacytab.com/ – cheapest pharmacy – generic cialis online – viagra canada – cialis vs viagra reviews
http://tadalafilbuypharmacyrx.com\ cheappharmacynorxneed\ viagra canada\ pharmacy viagra\ viagra vs cialis
Is to we using thick brands after my to skin. My cost of cialis vs viagra smooth Locations expensive to and evenly. After, EVERYTHING apply longer if, tadalafil online pharmacy take rinses tiny actually again This 79 was so discount pharmacy that was NOT QVC like version foot products very. Same. Last viagra online pharmacy Change, to one product does of too. Currently to top my buying viagra from canada it more could added those gift-giver at old, was,…